.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال ابقای جاسبي

طائب مشاور عالی وزیر در امور اجرائی صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این فرصت یک ماهه برای تشکیل هیئت امنا و برگزاری جلسه بود نه برای تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد، بنابراین شاید بعد از برگزاری جلسه عصر امروز هم رئیس جدید دانشگاه آزاد انتخاب نشود.

وی در خصوص دلیل انتخاب نشدن رئیس جدید دانشگاه آزاد افزود: تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد کار بزرگی است و برنامه ریزی دقیقی می خواهد به هر حال باید بحث و بررسی بسیاری در خصوص تعیین رئیس جدید صورت گیرد.

شايد جاسبي ابقا شود

مشاور وزیر علوم اظهار داشت: امکان دارد در این جلسه 2 یا 3 نفر انتخاب و بعد از گذشت چند روز یا چند هفته این تعداد برنامه های خود را آورده و از میان آنها یک نفر انتخاب شود البته این امکان نیز وجود دارد که برنامه های هیئت امنا و کاندیدهاي جديد رياست مورد تائيد نباشد و جاسبی همچنان رئیس دانشگاه آزاد باقی بماند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: گویا یک خبرنگار از دکتر شجاعی فر که یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد است نظرش را در خصوص گزينه جديد رياست دانشگاه آزاد پرسیده و دکتر شجاعی فر نظر شخصی خود را اعلام کرده و دکتر دانشجو را به عنوان رئیس دانشگاه معرفی کرد. قطع بر یقین این امر تنها نظر شخصي وي بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دامون 3 دي 1390
یک مازندرانی"کزینه اصلی برای تصدی ریاست شده است.
محمد 3 دي 1390
بسمه تعالی: ترا بخدا ول کنید این مسخره بازی ها را، آن هیئت امنایی که با آن رئسیش راما دیدیم که ایران را حق مسلم خود می دانند!!! جاسبی خوبه که شاید فائزه خانم بشه رئیس دانشکاه !!!؟؟؟ راستی چه خوب می شه چون ایشان استراژی بیداری اسلامی را در تشخیص مسلحت کلید زده شاید بتواند بیداری دانشکاهیان را هم کلید بزند چون اونجا که کاره ایی نبود ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! ترا خدا مردم را سر کار نگذارید مگه آنها می گذارد منبع چند میلیاردی بعد ازنفت از دستشان در بره !! اونا پس چکونه وکیل و وزیرو رئیس ببخشید پا از کلیم خودم بیشتر دراز کردم آقا اجازه؟؟؟؟
نا شناس 4 دي 1390
ریاست از دست یک گروه گرفته شده و به دست گروه دیگر بیافتد به حال مردم و اقشار دانشنجو که باید شهریه های گزاف بپردازند چه فرقی میکند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.